καβάλα στη Harley
το ημερολόγιο ενός μοναχικού καβαλάρη
Λίγα λόγια για εμένα
Do bet against me !


492 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Κυριακή, 17 Απριλίου 2016
08:16

 

απελπισία ...

Αγορίνα,

Όλο και κάποιους έχω αρχίσει να πείθω ότι έχουμε να κάνουμε με βλακοκρατία. Τύπους, δηλαδή, που κάνουν χίλια δυό μεγάλα και τρανά και πανίσχυρα. Αλλά, το μπόλικο λιβάνι των ΜΜΕ που τους πατρονάρουν, κρύβει το ότι απλώς σκάβουν τον λάκκο τους. "Οπότενες τί κάνουμε ;" που έλεγε και ο oberon πάλαι ποτέ.

Εν ολίγοις – όσο γίνεται.

Ιδιάζον χαρακτηριστικό της βλακοκρατίας είναι ο μπηζιμποντισμός. Η λύση γι αυτούς είναι το τρέξιμο. Δεν υπάρχει τρόπος να τους πεις κάτι για τον τελικό σκοπό τους. Τί θα καταφέρουν επιτυγχάνοντας. Δεν καταλαβαίνουν κυρίως ότι, το να γκαζώνεις σε λάθος δρόμο, δε λέει.

Βασικό χαρακτηριστικό του βλάκα είναι η σύντηξη εννοιών. Είναι μπηζιμπόντηδες κυρίως γιατί δεν καταλαβαίνουν την διαφορά χρήματος και οφέλους. Ότι κάποια πράγματα δεν αγοράζονται. Ότι κάποια πράγματα αποκτώνται χωρίς χρήματα.

Και βασική συμπεριφορά του βλάκα, όπως τον έχει περιγράψει γλαφυρά ο Ε.Λεμπέσης, είναι το ψώνισμα. Ο ψωνίζων - όπως τον αναφέρει - έχει ανεπτυγμένη την επιτηδειότητα. Πώς να αναρριχάται, εξαπατώντας ικανότερούς του. ’λλοτε παραπλανώντας τους, άλλοτε κλέβοντας ιδέες τους - τέτοια. Και πάντα συσπειρωμένος σε παντοειδείς οργανώσεις.

Δεν υπάρχει τρόπος να εξηγήσεις απλές λύσεις. Ο μπηζιμποντισμός στις μέρες μας, που χου, λυσσομανάει κατά του οφφσορισμού. Δρακόντεια μέτρα, σκληροί νόμοι και δεν συμμαζεύεται. Πώς να του εξηγήσεις του βλάκα την κομψή λύση ;

Αντί να φορολογείς τα κέρδη, φορολογείς την αξία της επιχείρησης. Η επιχείρηση δεν μπορεί να μετακομίσει. Τα κέρδη της μπορούν – όσο και να το κυνηγάς. Ο βλάκας που διαβάζει τώρα, έχει βρει την "τρύπα" στην ιδέα. Και με απόλυτη βεβαιότητα.

 

Αρκετά, όμως, με τα αναθέματα στην βλακεία. Και στους βλάκες. Και στην βλακοκρατία τους.

Το ερώτημα είναι τί κάνουμε όσοι νομίζουμε ότι είμαστε στην άλλη πλευρά. Και είναι άλλο το νομίζουμε ότι είμαστε στην άλλη πλευρά και άλλο το να είμαστε στην άλλη πλευρά. Απαιτείται απόδειξη.

Ένα βασικό λάθος των - υποτιθεμένων - ευφυών γίνεται στην προσπάθεια να οργανωθούν. Βλακωδώς αναζητούν τρόπο να οργανωθούν στα πρότυπα των οργανώσεων της βλακοκρατίας. Συνελεύσεις, συνέδρια, οργανώσεις, ψηφοφορίες, πλειοψηφίες.

Δεν υπάρχει τρόπος να εξηγήσεις την αλλιώτικη οργάνωση. Χαοτική μεν, αποτελεσματική δε. Δεν υπάρχει τρόπος να εξηγήσεις την διαφορά εξουσίας και ηγεσίας. Την εξουσία την κάνει η θέση, η καρέκλα. Την ηγεσία την κάνει η πρόθυμη συμπαράταξη. Συμπαρατάσσεσαι γιατί στην τελική σε συμφέρει. Λεπτομέρεια το ότι το βρίσκεις σωστό.

Δεν υπάρχει τρόπος να εξηγήσεις και ένα απλό εμπειρικό δεδομένο. Είναι παρατηρημένο ότι αν βάλεις έναν ανοιχτόμυαλο σε έναν άγνωστό του τομέα, βρίσκει λάθη των έμπειρων του τομέα. Λάθη στα αυτονόητα της επιστήμης.

Αυτό συμβαίνει είτε αν βάλεις έναν γιατρό να ψάξει τα δημόσια έργα και τις πολεοδομίες, είτε έναν μηχανικό να ψάξει τα νοσοκομεία και τα ιατρεία. Αυτονόητη προϋπόθεση, φυσικά, είναι να έχει ο τύπος ο άσχετος την σύνεση να μην πει την πρώτη μαλακία που θα του κατέβει στο τσερβέλο.

Αυτό συμβαίνει κι αν μπει μιά νοικοκυρά στο σπίτι άλλης. Το "όποιος είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λέει" έχει κ-α-ι την χρήσιμη πλευρά. Την αξιοποιήσιμη. Ιδίως, όταν αυτός που είναι έξω από το χορό, είναι χορευταράς. Αποδεδειγμένα.

 

Τον πόνο μου λέω. ’ντε να δεχθούν οι οικονομολόγοι ότι η λύση είναι μία απλή αλλαγή στο ΤΙ φορολογούμε. ’ντε να δεχθούν οι συνταγματολόγοι ότι η λύση είναι μία απλή αλλαγή στην διάκριση των εξουσιών.

’ντε να δεχθούν οι φιλόλογοι ότι είχαν γράσα στα μάτια όταν διάβαζαν Όμηρο. Και, μαζί, οι Γερμανοί ομηριστές - ολόκληρη επιστήμη. ’σε Πλάτωνα και Αριστοτέλη.

 

Κάπως έτσι, η από Τετάρτης [εν φουβου] ημετέρα "κόκκινη γραμμή", επικρέμαται.

Καληνύχτες.

Ε

 

Το σχόλιό σας
398 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Κυριακή, 10 Απριλίου 2016
08:49

 

RedH.

Αγορίνα,

Ειλικρινά, δεν φανταζόμουνα τέτοια παταγώδη αποτυχία των προσπαθειών μου. Τόσος κόπος να πάει χαμένος - έστω για την ώρα. Μηδέν feedback, μηδέν επιθυμία για εκτύπωση του ΟΔΟΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ. Χώρια η ειρωνεία από το κάθε μηδενικό.

Υπάρχει σίγουρα μπόλικο πήξιμο.

Μία φίλη στη γενέτειρα, μου είπε απλά και ανθρώπινα "Έχω τόσα προβλήματα, που δεν με ενδιαφέρει τίποτα". Φυσικά δεν έκανα ούτε καν προσπάθεια να την πείσω ότι στα προβλήματα παίζει μεγάλο ρόλο το ΠΩΣ τα προσπαθείς, πώς τα παλεύεις.

Ατυχώς, χρειάζεται ένα minimum προγενέστερης δεξιότητας μάχης, για να έχεις ελπίδες να βελτιωθεί ο άλλος στα σούπερ δύσκολα. Δεν γίνεται να μάθεις κολύμπι σαν ναυαγός. Γίνεται, μόνον, να κολυμπήσεις καλύτερα, περισσότερο - τέτοια.

 

Τουλάχιστον έχω και γελάω με τις ειρωνείες του κάθε ξύπνιου. Νομίζει ότι το ότι γράφω διαφορετικά από τα γνωστά, σημαίνει ότι δεν τα ξέρω. Και βρίσκει τρόπο να ειρωνευτεί την άγνοιά μου, υπό το πρίσμα της δικής του γνώσης.

Ευρύτερα, είναι χαρακτηριστικό ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με αντιδράσεις στις επιθέσεις μου στον Πλάτωνα, τις έχω από "πλατωνιστές" που δεν ξέρουν γρι από Πλάτωνα. Ή που έχουν μάθει - συνήθως από τρίτους - την τάδε σοφιστεία του περί ου.

Και είτε ξέρουν γρι είτε δεν ξέρουν, τους είναι όλως ακατανόητο να εκθειάζεις πολύτιμα στοιχεία της πλατωνικής διδασκαλίας και θεωρίας, την ώρα που τον έχεις για παλιοσίδερα.

 

Κάπως έτσι, αγορίνα μου, ποιός να φθάσει στο ποθούμενο ; Όπερ εστί να πει ο άλλος κάτι σαν "ωπ - νέα στοιχεία". Έστω, προς αξιολόγηση. Χρειάζεται να ξαναδείς τα πάντα, όταν αλλάζει κάτι στα θεμέλια της σκέψης. Αφού αποδέχθηκες λογικά την αλλαγή – εννοείται.

Αλλά δ-ε-ν είναι καθόλου εύκολο να διαχειρισθεί ο ... πάσα εις [που ΄λεγε μία ψυχή] νέα στοιχεία, νέα επιχειρήματα. Τρις χειρότερο, να ανοίξει Όμηρο και να σκεφθεί ο ίδιος. Πνευματική οκνηρία, αγορίνα μου.

Κάποιος που λέει "δεν με ενδιαφέρει", δικαίωμά του. Κάποιος που ειρωνεύεται, τα θέλει ο οργανισμός του για δούλεμα ψιλό γαζί. Να νομίζει, δηλαδή, ότι τσίμπησες. Ότι σε κορόιδεψε. Ούτως ώστε να μελετάς και ολίγον περαιτέρω τα φερσίματα του βλάκα.

 

So.

Ντουμπουλντούμ.

 

 

Ε

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
306 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Κυριακή, 3 Απριλίου 2016
09:29

feedback

Αγορίνα,

Κυκλοφόρησε και η τελική "ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΟΣΗ" του "ΟΔΟΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ". Έχει λίγες μικροδιορθώσεις στο κείμενο, αλλά πολλές διορθώσεις στα αποσπάσματα από τον Καζαντζάκη. Υπήρχαν πολλά λάθη τονισμού στο αρχείο που αντέγραφα. Τώρα, πάμε στο παρακάτω.

Το παρακάτω είναι, πρώτον, εκτύπωση. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα το διάβασμα στην οθόνη, απ' ό,τι τυπωμένο. Έχω δώσει και τεχνικές οδηγίες για οικονομική εκτύπωση σε φωτοτυπάδικο.

Δες και στου oberon αναλυτικά, αλλά το ζητούμενο είναι να τυπώνονται 4 σελίδες Α5 σε κάθε φύλλο Α4. Και ΜΕΤΑ κόβεται στην μέση, και είναι έτοιμο για συρραφή. Έτσι πέφτει το κοστολόγιο. Σημαντικά.

Στα φωτοτυπάδικα η τιμή εξαρτάται από το κοστολόγιο του μαγαζιού. Τα μικρά μαγαζιά επιβαρύνονται με μεγάλο κόστος service, και η τιμή έρχεται κάπου στα 10 ευρώ. Στα μεγάλα μαγαζιά, που κάνουν το service μόνα τους, η τιμή είναι 6 ευρώ.

Δημοσιοποίησα δύο τοπικά καταστήματα - Κόρινθο και Κιάτο - όπου φρόντισα προσωπικά. Τί να τυπώσουν και πώς. Και πώς να το δέσουν. Τηλεφωνικά, συνεννοήθηκα και με αθηναϊκό κατάστημα, με υποκαταστήματα προς τα βόρεια.

 

Από εκεί και πέρα, έχουμε να δούμε πόσοι έχουν το κέφι αλλά και την δύναμη να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους. Να τυπώσουν για τον εαυτό τους, να βάλουν στο θέμα το κατάστημα που θα πάνε. Να με ειδοποιήσουν για να κάνω δημοσίευση για το ότι το κατάστημα τάδε είναι έτοιμο.

Όλα αυτά, δεν είναι παρά ένα τμήμα από αυτό που υποδεικνύει σταθερά ως τεστ η κλασική Παιδαγωγική : μάθηση έχει επέλθει όταν ο μαθητής αλλάζει συμπεριφορά. Το ίδιο ισχύει και για τον αναγνώστη. Δεν σημαίνει κάτι ένα like, μία κοινοποίηση, ένα απλό διάβασμα. Κάτι τόσο σημαντικό – διευκρινίζω.

Καταλαβαίνεις, αφκόρς, ότι είμαστε πολύ μακριά. Το Πάσχα θα φανεί πόσοι μελέτησαν, πόσοι άλλαξαν πραγματικά κάτι στην νοοτροπία τους. Πόσοι έκαναν έστω κάποιες μικρές πράξεις για αρχή.

 

Εννοείται ότι είναι άλλο ζήτημα αυτοί που βρίσκουν το βιβλίο άστοχο, αδιάφορο και τα συναφή. Το θέμα είναι τι κάνουν αυτοί που το εκθειάζουν. Δημοτικό τραγούδι ήταν τα Έπη. Από στόμα σε στόμα κυκλοφορούσε το μήνυμα. Μόνο έτσι μπορεί να κυκλοφορήσει και τώρα το νέο μήνυμα.

Ο χρόνος κυλάει αμείλικτος. Αναδεικνύει το τι έχει αξία και τι όχι. Το «δηλητήριο» που σου γράφω.

 

Κάπως έτσι, θα μου επιτρέψεις πλέον να μην πολυασχολούμαι με τα χρηματιστηριακά. Όλο το ζήτημα ήταν να βάλω τα φιλαράκια στο ρυθμό "την Κυριακή, χαλαρά, βλέπουμε τί έγινε και που πάμε." Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

Κάποιος που θα επενδύσει χρόνο να μελετήσει το ημέτερον πόνημα, μπαίνει - χαλαρά πάντα - στον χώρο της ομηρικής νοημοσύνης. Και παίζει αλλιώς – απλά πράγματα.

 

Κάπως έτσι, καταλαβαίνει κανείς ότι η φαεινή ιδέα του Πλάτωνα, να κόψει τον εγκέφαλό μας σε κομμάτια, με τις «κατηγορίες της νοήσεως», έχει καταλήξει να μας τον έχει κάνει κιμά.

Η φαεινή του ιδέα, βέβαια, έδωσε την δυνατότητα να γίνει όλος ο σύγχρονος πολιτισμός. Μόνον έτσι μπορούσε να υπάρξει επιστήμη. Αλλά αυτή η φαεινή ιδέα, ως "τρύπα", οδηγεί τον πολιτισμό εκεί που βλέπουμε ότι πηγαίνει.

 

ερμάκος

υ.γ. χαιρετίσματα στην φιλενάδα μου την DBK.

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
276 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Κυριακή, 27 Μαρτίου 2016
08:30

 

χαλαρά.

Αγορίνα,

Το "ΟΔΟΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ" είναι ήδη φορτωμένο σε χιλιάδες σκληρούς δίσκους. Και όχι μόνον διαβάζεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά πολλοί έχουν ήδη ξεκινήσει το παρακάτω : διαβάζουν Όμηρο, υπό νέο πρίσμα. Επιμένω. λοιπόν, στον ρυθμό.

[’σμα, να ακούνε τα παλιοθήλυκα, την ώρα που διαβάζουν

https://www.youtube.com/watch?v=lvJOAK8hQJ8 - φωνάρα.]

Το νέο της "Προκαταρκτικής δημοσίευσης", σε σχέση με την "Πρόχειρη" που είχε κυκλοφορήσει σε στενό κύκλο, είναι στις φωτογραφίες. Φλασιά της τελευταίας στιγμής, και έχει ξετρελάνει.

Κάποιος που καταλαβαίνει τί διαβάζει, καταλαβαίνει αβίαστα ότι καταλαβαίνω και πώς νοιώθει. Η εικόνα είναι είτε ίδια με τις σκέψεις και τα συναισθήματά του, είτε κόντρα. Και κάποιες συμπληρώνουν το ίδιο το κείμενο.

Φυσικά, πρόκειται για εικόνες από το στοκ φωτογραφιών που έχουν ανεβάσει κατά καιρούς τα παλιοθήλυκα. Χρόνια μαζεύω τα καλύτερα. Μία την έχω καταληστεύσει. Πρέπει να είναι 4 ή 5 οι άπαιχτες foto που της έχω αποσπάσει. Χώρια η μεγάλη κουβέντα για το πώς θα κινήσεις το ενδιαφέρον και την απληστία ...

Έχω λίγη δουλίτσα και για μέχρι αύριο. Διορθώσεις ορθογραφικών λαθών, και μικροπροσαμογές εικόνων. Επίσης, θα έχω ψάξει το θέμα με την οικονομική εκτύπωση σε φωτοτυπάδικο. Νομίζω θα βγει κάπου στα 6 ευρώ.

Με αυτές τις αλλαγές, θα κυκλοφορήσει στην ομάδα για κατεβάσματα. Για την ώρα είναι secret group. Θα γίνει ανοικτό από αύριο βράδυ.

 

Ακολουθεί διάβασμα και περισυλλογή. Μιλάμε - θυμίζω - για πραγματική εγχείρηση. Αλήθειες που πονάνε αμπόρετα. Αλλά, αυτά έχει η αναγέννηση.

Σε αυτό το διάστημα, θα κοιτάξω την παλιά φρουρά, των καααλών fb-φιλενάδων μου. Αυτές που ήταν η πολύτιμη συντροφιά του '11, του '12 και '13. Ελπίσανε, πιστέψανε και απογοητεύθηκαν. Πέτρα τα συναισθήματα.

Τώρα πιά, μπορώ να ελπίζω κι εγώ ότι θα καταλάβουν. "Θέλει απλά το χρόνο του". Δεν ήταν και κάτι απλό μία ολική ανατροπή. Δεν υπογράφεται χάϊντε-χάϊντε μία φράση σαν την «Να το πώ στα ίσια : πάει πολύ να παίρνουν το λόγο Γερμανοί». Ο Ομηρισμός είναι ολόκληρη επιστήμη στη χώρα της Μερκελίδου.

Και θα περιμένω να μου στείλουν τα πτυχία και τα διδακτορικά τους σε μαλακό χαρτί. Υπομονετικά. Ακόμη και στον τάφο μου, χρήσιμα θα είναι.

 

Επανέρχομαι.

Ξέρω ότι, το "Μαζί σου τα ονειρεύτηκα", το έχουν ποτίσει πίκρα. Διορθώνω : τους το έχω ποτίσει πίκρα.

Η "ποοολύ καλή μου φιλη", η "μάκια", η "άκου λοιπόν", το "παρεάκι μ'", η "οχοχο", η "ξεχνιώνται ;", η "χεχε",η "σμουάτςςς", η "παράλληλα" - μην ξεχάσω καμιά και ποιός με σώνει.

Και, βέβαια, η "ντίβα μου", που ποζάρει στην απίστευτη φωτό του επίλογου. Αυτή κι αν έχει φρικάρει. Από χρόνια με έχει διαγράψει.

Μαζί, και δύο που δεν έχασα ποτέ επαφή. Η "Μεγάλη Κυρία του fb". Η μακράν καλύτερη παρτεναίρ για πολιτικές συζητήσεις. Η άλλη, αυτή που την έχω ξεπατώσει όσο καμία άλλη στα γέλια, βρήκε ασύλληπτο τρόπο για να μου κάνει μία ακόμη αποκάλυψη : απόλυτη πειθαρχία.

 

Κατά τα άλλα, κρατήστε - όσο γίνεται - το μαγαζί. Να κάνουμε χαλαρά Πάσχα - είναι τεράστιες οι πληγές. Όλων.

Να δω και πόσο θα πέσει - και πώς - η φίλη μου η DBK. Έκανε το λάθος και ξεπέρασε το παρ' ημίν τεθέν όριον του 17,75, και ήδη γράφει 5 για δεύτερο ψηφίο. ’ντε μην αρχίσω τα τελεσίγραφα πριν της ώρας τους.

Μία σταθεροποίηση πέριξ του 1.1134, θα την εκτιμούσα.

Δες και στου oberon το θεματάκι. Μέχρι κάτω.

 

Ε

 

 

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
331 αναγνώστες
1 σχόλιο
 Όλα τα σχόλια για το άρθρο
Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016
08:22

 

ψυχραιμία.

Αγορίνα,

Μεσοβδάμαδα έπεσε το πιό "κινέζικο" σήμα από όσα κινέζικα αποφθέγματα έχω αραδιάσει. "Μη μαθαίνεις να επιθυμείς κάτι που δεν σου αξίζει". Μόνον που βασικό στοιχείο του δυτικού δίποδου είναι ότι παίρνει και χαίρεται αυτό που δεν του αξίζει.

Φυσικά, δεν είμαι αυτός που θα αμφισβητήσει τα τεχνολογικά επιτεύγματα του δυτικού πολιτισμού. Ούτε θα ξεχάσω τις τόσες εξαιρέσεις, τις λαμπρές προσωπικότητες, τα φωτεινά διαλείμματα. Αλλά, πάντα, στο βάθος του ο δυτικός είχε το κηφηναριό. Πάντα ήταν αποικιοκράτης, άπληστος στην εκμετάλλευση της υπεροχής του.

Η ώρα που το ανέβασα ήταν ακριβώς η ώρα που επιβεβαιωνόταν πλήρως αυτό που σου έγραφα πριν 20 ημέρες :

Ενδεχόμενο τρίτον : πανηγύρι. Ξεκίνημα για ξεφόρτωμα με την εκλογή του εκλεκτού της αμερικανικής βλακοκρατίας. Φθινόπωρο με Τραμπ, και ένα μανούλι ζουμερό από δίπλα του. Σλοβένα μοντέλα, 50άρα αλλά θεός να σε φυλάει.

Να μην λέω λεπτομέρειες, αλλά αυτό το σενάριο πάει για πάνω από 20.000 - ίσως στις 24-25.000 που έχω γράψει από το 2009. Βρέστο στου oberon ως "Last porn movie". Με αυτό τον στόχο, στο κρίσιμο διάστημα 17.000 - 18.500 θα αγοράζουν τα χοντρά πορτοφόλια. Ίσως και πιο πάνω - αν χρειασθεί.

Ήταν τότε - για να μην ξεχνιόμαστε - στο 16.639,57. Τώρα, στο 17.602,30 … Και την περασμένη Κυριακή σου είχα δώσει το νουμεράκι του φράγματος. Εκεί ακριβώς έγινε και το γερό μπουμ αγορών. Ενώ ενδιαμέσως είχαν αποκλεισθεί τα άλλα δύο ενδεχόμενα που είχα καταγράψει σαφώς στο "Απέναντι στη βλακοκρατία".

Όποιος μπερδεύτηκε, ξαναδιαβάζει. Έβαλα και εγώ ένα χεράκι με την Ρόδο και το πήδημα που σου έγραφα …

 

Έχουμε, λοιπόν, bull market. Και είναι χαρακτηριστικό ότι γκαζώνει ο νταουτζώννης μόνος του. Ασθμαίνουν όχι μόνον οι υπόλοιποι σε Ανατολή και Δύση, αλλά και ο NASDAQ και ο SNP. Το αντίστοιχο με τα παραδοσιακά σανιδώματα των εγχώριων τραπεζόχαρτων. Φρενάρουν σχεδόν όλα τα άλλα.

Έχουμε και λυδία λίθο. Που σημαίνει - γενικά - έναν απλό έλεγχο διαχωρισμού γνησίων και απομιμήσεων. Στην bull market θα φανεί ποιοί είχαν πρόβλημα αξιών με την κρίση και ποιοί απλώς είχαν πρόβλημα με την τσέπη τους.

 

Στους πρώτους, απευθύνω πλέον την πρώτη έκδοση του ΟΔΟΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ. Ήδη το έχω στείλει σε μικρό αριθμό φίλων, που είτε με έχουν βοηθήσει με την γνώμη τους είτε θα ήθελα την γνώμη τους τώρα. Εδώ είμαστε και για όποιον δεν μπορεί να περιμένει μέχρι την Πέμπτη.

Την Πέμπτη θα αναρτηθεί η "Προκαταρκτική έκδοση", ενώ τώρα είμαστε στην "Πρόχειρη". Αν αλλάξει κάτι, θα είναι λεπτομέρειες. Για τυπογραφείο, επί του παρόντος, ούτε σκέψη. Θα χρειασθεί - εκτός των άλλων - ένα ακόμη σάρωμα του βιβλίου με ησυχία, μαζί και ένα πλήρες ξαναδιάβασμα Όμηρο.

 

Για φθινόπωρο το βλέπω, μαζί με τα ξεφορτώματα και τα αποτελέσματα του ελέγχου μεταξύ αμνών και εριφίων.

 

ε.

 Εκτύπωση     Αποστολή με e-mail
«Πρώτη<123456789>Τελευταία»

Σχετικά με το blog
"Για τα παιδιά !"
Αναζήτηση
Προηγούμενα ’ρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις